Hygieniapassissa on virhe

Kun saat hygieniapassin, tarkista heti, että siinä olevat tiedot ovat oikein. Jos hygieniapassissa on väärä nimi tai syntymäaika, ota välittömästi yhteyttä hygieniapassitestaajaan, joka on myöntänyt alkuperäisen hygieniapassin. Hygieniapassitestaaja tilaa uuden hygieniapassin.

Hygieniapassitestaajalle täytyy aina antaa hygieniapassin molemmat virheelliset osat. Sen jälkeen testaaja tilaa uuden hygieniapassin.

Ruokavirasto ei pidä luetteloa henkilöistä, joilla on hygieniapassi.

Ruokavirasto ei myönnä hygieniapasseja.

Linkistä "Luettelo hygieniapassitestaajista" löytyy hygieniapassitestaajien yhteystietoja. 

Lisätietoa ja tarvittaessa hygieniapassitestaajien yhteystiedot saa Ruokaviraston hygieniapassi-asiakaspalvelusta:

Huomioithan, että tavallinen, suojaamaton sähköposti ei ole tietoturvallinen. Lähetä sähköpostit, jotka sisältävät salassa pidettävää tai muuten arkaluontoista asiaa tai asiakirjoja, Ruokavirastoon Turvaviesti-palvelussa. Turvaviestillä voit lähettää myös isoja liitetiedostoja. 

Sivu on viimeksi päivitetty 15.11.2021