Hygieniapassissa on kaksi osaa:
Kumpaakin alkuperäistä osaa voi käyttää todistuksena hygieniaosaamisesta.
Hygieniapassi on henkilökohtainen. Sitä ei anneta työnantajalle. Työnantaja voi
ottaa kopion hygieniapassista.
Kumpaakin alkuperäistä osaa voi käyttää todistuksena hygieniaosaamisesta.
Hygieniapassi on henkilökohtainen. Sitä ei anneta työnantajalle. Työnantaja voi
ottaa kopion hygieniapassista.